O firmie

Biuro Rachunkowe RECORD Sp. z o.o.

to biuro z 30 letnim doświadczeniem zawodowym.

Świadczymy kompleksową obsługę w zakresie rachunkowości i doradztwa podatkowego oraz obsługę kadr i płac dla podmiotów o różnym profilu działalności i formie prawnej.
Gwarantujemy dyskrecję, terminowość, sumienność, rzetelność zgodnie z obowiązującymi przepisami w powierzonych nam sprawach.
Do każdego klienta podchodzimy indywidualnie.

Nasze biuro pomoże Państwu załatwić większość formalności związanych z założeniem, prowadzeniem lub likwidacją firmy.

Doświadczenie:

  • Przygotowanie zawodowe zatrudnionych pracowników oraz wieloletnie doświadczenie gwarantuje świadczenie usług na najwyższym poziome.
  • Wykwalifikowana oraz otwarta na potrzeby i oczekiwania Klienta kilkunastu osobowa kadra biura gwarantuje indywidualne podejście do Klienta oraz zadowolenie ze współpracy z biurem.

Bieżąca współpraca z Klientem:

  • Do prowadzenia spraw klienta przydzielamy indywidualnego Opiekuna Klienta – doświadczonego księgowego, odpowiedzialnego za kompleksową obsługę i wszelkie kontakty z Klientem.
  • Stosujemy standardowo krótki czas reakcji na zapytania Klienta.
  • Dostosujemy raportowanie bieżących wyników ekonomiczno-finansowych firm do indywidualnych potrzeb Klienta.

Bezpieczeństwo:

  • Biuro Rachunkowe ponosi pełną odpowiedzialność za wykonywane usługi.
  • Nasze biuro jest objęte ubezpieczeniami OC z tytułu wykonywanej działalności.
  • W prowadzonej działalności gospodarczej wykorzystujemy profesjonalne oprogramowanie między innymi: Optima, WAPRO, programy autorskie.
  • Stosujemy ustawowe procedury przetwarzania danych oraz bieżącej archiwizacji baz danych.