Biuro Rachunkowe RECORD Sp. z o.o.
to biuro z 30 letnim doświadczeniem zawodowym.
Świadczymy kompleksową obsługę w zakresie rachunkowości i doradztwa podatkowego oraz obsługę kadr i płac dla podmiotów o różnym profilu działalności i formie prawnej.
Gwarantujemy dyskrecję, terminowość, sumienność, rzetelność zgodnie z obowiązującymi przepisami w powierzonych nam sprawach.
Do każdego klienta podchodzimy indywidualnie.
Nasze biuro pomoże Państwu załatwić większość formalności związanych z założeniem, prowadzeniem lub likwidacją firmy.
Doświadczenie:
- Przygotowanie zawodowe zatrudnionych pracowników oraz wieloletnie doświadczenie gwarantuje świadczenie usług na najwyższym poziome.
- Wykwalifikowana oraz otwarta na potrzeby i oczekiwania Klienta kilkunastu osobowa kadra biura gwarantuje indywidualne podejście do Klienta oraz zadowolenie ze współpracy z biurem.
Bieżąca współpraca z Klientem:
- Do prowadzenia spraw klienta przydzielamy indywidualnego Opiekuna Klienta – doświadczonego księgowego, odpowiedzialnego za kompleksową obsługę i wszelkie kontakty z Klientem.
- Stosujemy standardowo krótki czas reakcji na zapytania Klienta.
- Dostosujemy raportowanie bieżących wyników ekonomiczno-finansowych firm do indywidualnych potrzeb Klienta.
Bezpieczeństwo:
- Biuro Rachunkowe ponosi pełną odpowiedzialność za wykonywane usługi.
- Nasze biuro jest objęte ubezpieczeniami OC z tytułu wykonywanej działalności.
- W prowadzonej działalności gospodarczej wykorzystujemy profesjonalne oprogramowanie między innymi: Optima, WAPRO, programy autorskie.
- Stosujemy ustawowe procedury przetwarzania danych oraz bieżącej archiwizacji baz danych.